Agro

Är det nåt jag verkligen inte klarar av, nåt som gör mig sååå irriterad och som får mig att ifrågasätta människan som "intelligent" varelse så är det: telefonköer utan upplysning om plats i kön. värdo. Om det GÅR att berätta var i kön man befinner sig (vilket är helt möjligt eftersom det görs i vissa köer) VARFÖR gör man ändå inte det?? Ok om det är en kö där jag får vänta nån minut, då hinner jag inte ens bry mig men ska jag sitta tjugo min i en kö så vill jag åtminstonde känna att det går framåt.
Så pga att CanalDigital har en skitkundservice så får jag inte se Greys ikväll... hoppas att nettan kan spela in reprisen på söndag eftersom jag inte kan se det då heller - ska hoppa hopprep på Hälsomässan! (vad hände??)
Nu ska jag sura lite.
>:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback