Back in Sköldinge

Tillbringar några dagar ute på landet för att slutföra min hälsoprofilutbildning och inser att det troligtvis är sista gången på ganska länge som jag besöker Sköldinges marker. Kanske lika bra det, för mycket frisk luft kan ju aldrig vara nyttigt...
Däremot är det nyttigt med massage och jag och Annika är inte sena att "utnyttja" de små friskvårdarna för att få oss en omgång! Ska bli mkt skönt!

Annars händer här inte så mycket efter skoltid, Annika brottas med en besvärlig distans-kurs-hemsida och jag försöker fördriva tid framför datorn.
Jag var lite seg igår och inte alls så sugen på att sätta mig i skolbänken i två dagar... Men denna första dag har flytit på rätt fort, under ledning av Ingemar som jag först var lite rädd för men som inte var lika farlig som jag trott... Jag blir nog godkänd trots allt! :)

Imorgon kommer Sara upp och det ska bli mys att spendera en del av helgen med henne och Annika i Sthlm! Bra med dessa händelser att se fram emot i mitt annars ganska ospännande liv...
Men ikväll ska jag och Annika spåna vidare på våra storslagna idéer om hur vi ska erövra världen med vårt hälsobudskap - kan bli spännande om vi har tur...
Snart dags för middag!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag vill oxå mysa med er... =(

2006-11-09 @ 18:19:08
Postat av: Annika

åååå, vi kommer gå såååå låååångt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback