BRA svenska folket!

Jag var faktiskt liiite orolig att Johan skulle gå till final. Men nu blev det inte så och mina två favoriter (förutom Danny dårå) är i final! På mammas initiativ ringde vi in en gång var på Markus och Erik, så vi kände oss faktiskt delaktiga i resultatet ;)

Annars rullar livet på med ovanligt hög fart, självklart kommer allt på samma gång...Har inte haft en helt ledig och obokad dag på länge och det dröjer till nästa helg innan det blir en sån. Å andra sidan är det bra att jag har saker att göra nu, december kommer ju bli lugn så det räcker och blir över....tror jag?

Imorn är det invigning av "nya" Täljehallen som fått en ordentlig ansiktslyftning (återupplivning?) och nu är hur fin som helst! Känner knappt igen mig, men på ett väldigt positivt sätt. Ska bli kul att för första gången få se herrarna spela också, får väl hoppas att hemmaplan bringar lite tur med sig också. Kan behövas...

Dags för sängen...


Kommentarer
Postat av: Neela

Ja!! bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback