Dumma dumma tv

Är nyduschad och stolt över att jag varit ute och joggat idag - jag måste ju få upp flåset inför helgens stenhårda (?) Nordic Walking-utbildning! Ja, jag ska bli professionell stavgångsledare! :D Det är Annika som lurat in mig på detta spår och vi får väl se vart det leder...
Annars har jag mest masserat och åkt buss/pendeltåg idag. Skulle ju kunne se fram emot ett splitter nytt Greys Anatomi-avsnitt ikväll, men vår j*vla box är knasig och fungerar icke... >:(

I måndags fick Södertälje finfrämmande i form av Sara from Skåneland. Det mest Södertälj:iga vi kunde komma på var Tom Tits Experiment - och så blev det! Efter en trevande start där vi fick lov att samsas med en skock barn, så spårade vi (jag?) mer eller mindre ur när ungarna försvann och vi fick ha stället för oss själva! Tre timmar var knappt tillräckligt och vi fick skynda oss igenom sista delen.
Efter leken blev det shopping och här spårade iaf Sara ur lite grann! ;) Dagen avslutades med hemmagjorda hamburgare och lite fotbollsgala innan jag dumpade av Sara på pendeltåget i förhoppning om att hon skulle ta sig till Annika alldeles själv. Inga problem!!

Nu ringde Nettan och erbjöd mig att beskåda Greys på hennes tv! Weeee!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jenny! I helgen får du lära dig att det är skillnad på stavgång och träning med stavar... lycka till och välkommen i gänget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback