Experimentsmåndag!

Jaha då var det måndag igen...

Förra veckan avslutade jag HPB-utbildningen och kan nu flasha med ännu ett diplom... Kom hem från Sköldinge på torsdag kväll och möttes av ett dystert besked: Det var dags för Putte att gå i graven. Jag, mamma och Anna gjorde oss redo för den sista färden som blev fylld av ryck, mörker, trassel, trasig lina, tappad mobil och varningsblinkers... Men fram kom vi bara för att få se hur vår lille vän hämtas med en gaffeltruck och staplas på hög med en massa andra stackars förbrukade bilar. Sorgligt och konstigt - han har ju trots allt funnits i familjen lika länge som jag! Men han har det bättre nu... R.I.P

Putte

På fredagen begav jag mig till Hökarängen för samkväm med Annika och Sara. Under lördagen gick vi på museum, gjorde "SoFo", fikade och sedan fixade en wok till middag.

Idag kommer Sara till my hood och jag ska visa henne allt min fina hemstad har att erbjuda! ( = Tom Tits) Hon ville även se Södertäljes "shoppingcenter" (hmmm...?) så det blir väl en sväng på stan också...

Kommentarer
Postat av: Annika

nu vet du ju iaf vad SoFo är... =)

Postat av: isabella

Putte, älskade Putte!!
Jaq trodde att jag skulle hinna vinka honom farväl...

PUTTE R.I.P

2006-12-02 @ 00:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback