Termosmugg

Tog tag i saken idag och gjorde ett helhjärtat försök att hitta en termosmugg att köpa. Men på första stället var de slut, på andra skulle de komma in nästa vecka och på tredje skulle de få in några "men inte i år". Får väl hålla mig till tåls (inte så att jag inte klarat mig utan hittils i livet) ett tag till.

I måndags hade jag, Annika och Linda lunchmöte över en tallrik spenatsoppa (mums!). Storslagna planer smiddes, men det finns visst en och en annan "kloss i hjulet" (som min franskalärare "Flugan" sa, nångång på högstadiet) att ta itu med innan allt faller på plats.

För övrigt vann Kings igår (första vinsten på läääänge) med ett skott i sista sekunden - hysterisk glädje och lättnad!

Jag har även fått lite massageuppdrag i december, så jag kommer inte bli helt sysslolös iaf. Och inte helt pengalös i januari... Weee...

Borde åka och träna, men det är svårt utan bil... Har mamma fastnat på affären eller?!


Kommentarer
Postat av: Sara

"klossar i hjulet" borde ha insett sin egen oförmåga och lagt ner för länge sedan..

Postat av: Sara

Jag har dessvärre hört att de flesta termosmuggar är värdelösa och att dom läcker...=/

2006-12-03 @ 18:25:12
URL: http://gulabanaer.blogspot.com
Postat av: Anonym

På måndag ses vi min sköna kolaböna. Annika kunde då också! D blir kalas!!
Bamsekramen

2006-12-06 @ 17:06:58
Postat av: Sara

..............inget nytt från jenny på länge.... =/

2006-12-17 @ 09:31:25
URL: http://gulabananer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback