Ordinary day

Idag skulle jag städa och söka jobb. Det blev inte så. Men istället har jag tvättat kläder, lämnat in bilen på däckservice, gått genom halva stan, köpt två kilo te till pappa, ordnat sjukgymnast-tid till Camilla (som tydligen vill va som jag och trasa söder knäna), ringt Korpen, tittat på Oprahs Greys-special, ringt till ett ställe som jag sökt jobb på och kollat att min ansökan kommit fram (proffsen har lärt mig att man ska visa sig angelägen!), gått tillbaka genom halva stan och hämtat bilen, fått min deklaration (4000 pix ska jag få tillbaka!), läst på lite om Nordic Walking och sedan somnat på soffan...
Så för att vara en dag då jag inte gjort vad jag borde så har jag iaf fått en del gjort!

Annars har det väl inte hänt så mkt, förutom ett trevligt 23-årskalas med god mat i Hökarängen i fredags! Imorn har jag min supertidiga morgon men slutar å andra sidan kl 12...

Dags att sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback