Sing Hallelujah!

Nu närmar det sig...
På lördag invaderas mitt  hem av Friskvårdare, ska bli mkt trevligt! Fick dessutom tag på Inger idag som tydligen bytt mobil (jag undrade ju varför hon inte svarat på mina sms...). Efter lite efterforskning mha en gammal telefonlista + eniro så hittade jag ett nummer till hennes sambo, som sedan lotsade mig vidare.
Det lutar alltså åt att vi blir 13 pers vilket måste räknas som Mkt God Uppslutning! 

Inför de kommande besöken bestämde jag mig i helgen för att städa mitt rum. Det hela slutade med att jag verkligen S T Ä D A D E mitt rum, dvs gick igenom en massa skrot som legat och samlat damm, rensade i lådor, sorterade pennor, satt in kort i album och omorganiserade bland grejor. Jag har fortfarande kvar några högar med papper att gå igenom, men annars så är mitt rum i bättre skick än någonsin! *heja jenny*
Det hemliga receptet till att jag städa så bra måste varit musiken - jag hittade en tre skivor tjock samling med 90-talsdisco kallad Dynamite Dance. Med klassiker som Pump up the Jam, What is love, Clubhoppin, Sing Hallelujah, No limits och Mr Vain ihärdigt dunkandes i bakgrunden gick det så mkt bättre! :) 

För övrigt så har jag en såndär omvänd vecka, två dagar jobb och fem dagar ledigt. Det kan ju tyckas skönt - och just denna vecka passade det extra bra - men jag längtar ändå efter att få vara lite mer samhällsnyttig än så. Ska på en intervju om två veckor för ett mkt intressant heltidsjobb, bara å håll tummarna...


Sovtajm - Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Gumman!!!Jag måste få bränna den skivan..Jag är så dålig på att städa. Kanske skulle den göra susen i mitt hem och min stereo.

puss...ses snart!

2007-04-25 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback