Sjukt

Öööööhhhh.... Sjuk IGEN. Va ju bara en månad sen sist! Vad är det som händer?! Inte bra, inte bra...

Dagen har mest innehållit sömn, men jag har också fått iväg ansökningar till några kurser i höst, samt en sommarjobbsansökan. Vet att jag borde söka tusen jobb om jag ska ha chans att få ett enda, men kräsen som jag är så skickar jag bara till dem jag verkligen kan tänka mig (dvs. inte telefonförsäljare, diskare etc...). Får jag inget nytt jobb till hösten kan jag ju alltid hoppas på att komma in på nån kurs så jag kan få lite studiebidrag att dryga ut kassan med...OCH lite nya kunskaper också, just det... ;)

Påsken rasade förbi, det var funktionärsjobb under Scania Cup som vanligt och det flöt på utan någon större katastrof (men med några små dock)...

Det är bara två veckor kvar till helgen då vi ska ha återträff med klassen i sköna Södertälje! Ska ta tag i saken och söka upp de sista personerna som ännu inte gett mig svar på om de kommer eller ej. Sen är det bara att göra upp en liten tidsplan och hålla tummarna för vackert väder!

Tänkte gå och köpa lite snask att tröstäta ikväll men kom på att jag knappt har nån smak, så vad är då poängen? Sen ska jag nog kolla in Talang-programmet på fyran, Bert Karlsson brukar ju kunna vara lite lagom underhållande...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback