- missing string -

Så här såg det ut när jag skulle logga in på min blogg igår... Missing string?! Vaddå string? VEMS? Och varför är den borta? Jag vill inte veta... :P

- missing string -

Hade planerat att sitta i Täljehallen och se herrarna spela i detta nu - men ett missförstånd gjorde att mamma åkte direkt upp till hallen medan jag var hemma och väntade på att hon skulle plocka upp mig... Inte fungerar liverapporteringen heller så jag får väl syssla med något annat nu när jag fick nästan 2 timmar över.
Har annars ett DUBBELavsnitt av Greys att se fram emot ikväll, det är så spännande så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! :D

Helgen spenderades bla med schlagerförfest i Hökarängen på lördagen. Trevligt sällskap, dåliga låtar... Hejade dock på Anna Book eftersom hon hade den enda låten som stannade kvar någorlunda i huvudet. Hann med att massera stackars Annikas kropp också, samt att dricka en flaska vin... Utgång blev det också - hamnade tillslut på ett ställe som spelade reggae och där dansade vi med jamaicaner och annat löst folk ;)

Idag hade jag min okristligt tidiga morgon - en dag i månaden masserar jag på ett företag där jag börjar ÅTTA, vilket gör att jag måste vakna innan halv sex på morgonen. Jobbar som tur var bara till 12 så jag kan åka hem och sova sen :)

Längtar till v 10 då jag och Annika ska åka ner till Skåneland och umgås med flickorna därnere! Weeee!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ack så bra dubbelavsnittet var, och ack så spännande. Nu får vi vänta ändå till den 14 mars på nästa avsnitt... till min förskräckelse ska Gery´s visas på onsdagar framöver.. På onsdagar jobbar jag 17.00-21.30, vet inte vad jag ska ta mig till, kanske lite olagligheter får bli den enda utvägen! Vecka 10 ska bli mys! =D

Postat av: Isabella

Älskling
Vad händer med din blogg...
saknar dig!

2007-02-16 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback