2007

Nytt år - woho!
2007 kommer bli ett BRA år - det är vad jag har intalat Nettan iaf...

Mellandagarna inkluderade lite jobb, en kryssning (Per Nyberg - say no more!) samt teater. På nyårsafton bjöd Camilla på födelsedagslunch och senare på kvällen kom jag till dukat bord då Nettan (med mor) fixat tacos. Där fick jag testa på den tydligen helt naturliga seden att ha kiwi i tacosen (funkade faktiskt).
Förutom en liten nagellacksincident (nej - jag är inte van vid nagellack, ja - NU vet jag att man inte ska klia sig i ansiktet innan lacket torkat) förlöpte kvällen väl och vi masade oss sedan iväg till Rickard och Mia där vi firade in det nya året. Skönt med en trevlig nyårsafton efter de två senaste årens inte helt lyckade tillställningar...
Nu väntar en ledig vecka innan jobbet drar igång igen.

Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Sara

GOTT NYTT ÅR kära Jenny! Har Per Nyberg varit med i Fame Factory?!?!

Postat av: Annika

Sara, din kändiskåta jävel =)

2007-01-05 @ 21:15:36
URL: http://vinterbarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha! Per Nyberg har SÅ VITT JAG VET inte varit med på TV överhuvudtaget - han var en mkt patetisk man som sjöng bitar av kända visor för pensionärerna...MED INLEVELSE! Oh my...

2007-01-06 @ 00:18:36
Postat av: Isa-fisa

Kåt-sara....hihi

När får man läsa lite nytt om dig söta Jenny?

kram

2007-01-07 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback