Frysa

Det är jättefint med snö - träden är alldeles vita och det känns som vinter på riktigt!
Men... Jag hatar KYLA! Det är så jobbigt att frysa... Att detta kke beror mer på min dåliga klädsel än på vintern är väl en sak, men idag har faktiskt bussarna varit delaktiga i nedkylningen av mig. Hela vintern har de haft igång elementen vilket har gjort att jag ofta varit tvungen att ta av mig jackan för att inte svettas ihjäl när jag åkt. Idag däremot, när det var kallt PÅ RIKTIGT ute - då är inte elementen på! Satt och frös mina 75 min till jobbet, och samma sak var det på väg hem PLUS att jag då även fick stå ute i 20 min och vänta eftersom min ena buss var sen. Väl hemma och uppvärmd så svek jag poweryogan eftersom jag inte ville ut i kylan igen.

Längtar efter nytt jobb, en lägenhet och en varm strand....

Kommentarer
Postat av: Isabella

kom till södern! Här finns värme till alla!
Puss min drottning.
/ i

2007-02-02 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback