Löööördag

Tjingepling!
Då var det lördag igen och jag har avverkat två veckors jobb redan. Hade grym träningsvärk, framförallt i underarmarna, efter första veckan med tre fulla massagedagar men nu är jag back in business igen! Dessutom har jag en inbokat EGEN massage nästa vecka - weeee!

Det som annars har hänt:
* I onsdags efter en halvdags masserande blev jag bjuden på lunch hos Maria och Annika. Efter lite problem med att gå av på rätt busshållsplats så kom jag tillslut rätt...
* I onsdags bytte jag även mobil-data-sladden som inte fungerade till en annan modell - som inte heller fungerade. Grattis.
* Det trådlösa internet FUNKAR och jag kan nu surfa på MIN EGEN dator! Jag har dock kommit fram till att datahanterande i sängen inte är det mest ergonomiska, men med tanke på hur mkt pappa behövt den andra datorn på sista tiden så är det ju värt det...
* Igår fyllde mor min år och då resten av familjen var ute på vift så köpte jag två cheesecakebitar som vi mumsade i oss på kvällen till Så ska de låta.
* Igår ringde de även från Massagekliniken och meddelade att jag räddat ett företag åt dem! Företaget jag masserade på i onsdags hade inte tänkt fortsätta samarbetet, men nu vill de göra det ändå - om de får MIG! :D Bra egoförstärkare...

Annars kan meddelas att när jag var på stan igår, mitt på dagen, så var det kaos utanför Stadium som hade utförsäljning pga branden som var för några veckor sedan. Tydligen hade det stått 2000 pers utanför och väntat när de öppnade kl ÅTTA på morgonen! Har inte folk jobb att gå till?? Men 75% rabatt är ju inte dåligt...

Nu ska jag ta tag i dagen!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Annika

Du är, som jag alltid har hävdat, världens bästaste massörska! HEJA JENNY!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback