Mat mat mat...

Ännu en vecka till ända...

Dagen har spenderats i en solstol i hopp om att skifta något i färg, från likblek till kanske iallafall mörkvit eller ljusrosa ;-)
På fredagen blev det bio då jag och Nettan tog oss till Heron för att se Pirates-filmen. Även denna gång missade vi den planerade visningen, nu pga igenpluggad motorväg och krypkörning fram till Tumba nånstans. Som tur är duggar visningarna tätt och vi fick se filmen till slut.
På lördagen skulle vi, tillsammans med Annika, besöka en
vegomässa i Stockholm. Arrangörerna hade dock underskattat intresset för mässan rätt rejält, för den lilla lilla lokalen var fullproppad med folk. Efter att ha knuffat oss runt ett varv så var vi tvugna att gå ut för att inte svettas ihjäl. Vi hann dock provsmaka lite kakor, sushi (uäk!) och grisfritt godis, samt titta på lite böcker och så.
Efter det korta mässbesöket begav vi oss mot Kungsträdgården (lyckades träffa på Camilla på vägen - världen, eller iaf Sthlm, är rätt litet trots allt...) för att titta till Smaka på Stockholm - maaaassor av folk och alldeles för många tält med olika sorts mat. Lyckades bestämma mig för thaimat tillslut och favoriten kyckling med jordnötssås (vad skulle veggisarna sagt om det?) :-o

Nu är det bara att hoppas på att mitt inte helt friska tillstånd skiftar till ett i stort sett friskt tillstånd tills imorn - det är inte skoj att massera om man är snorig...


Kommentarer
Postat av: Isabella

jo tack...Jag vet. Har urinvägsinfektion, hostattacker,feber, och mängder av något slemmigt kallat snor.. Usch...
Det bästa med mina dyra urin-tabletter är att dem ofta framkallar svamp...illamående...förträngning i matstrupen ..?hm?
Usch ialla fall...jag håller tummarna på att dessa biverkningar hoppar över mig...
Saknar dig Tuffsan! Puss puff

2007-06-08 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback