Senaste tiden i bilder

Sommarfest med Massagekliniken förra fredagen - Go-kart! Jag var grym. Även om jag kom sist i båda heaten...  ;)



Förra helgen spenderades i Hökarängen med Annika och Sara (och Maria och Lady!). Det blev mat på balkongen, kortspel, mongolian bbq, Astrid Lindgren-utställning samt några smärre missöden med glassplitter över hela golvet...   :-o

                     


Midsommarafton firades med traditionell midsommarlunch med familjen och sedan blev det fest med BRÄNNBOLL (weee - jag fick min vilja igenom!) på kvällen! :D


Kommentarer
Postat av: Annika

dags att uppdatera snart??

Postat av: Sara

Uppdatering sökes! Någon rolig anekdot från vardagen, en rolig historia, en bild ..vad som helst går bra!

2007-09-27 @ 15:17:04
URL: http://gulabananer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback