Äntligen fredag

Äntligen fredag efter att ha masserat fyra dagar i rad (fyra dagars jobb på en vecka är ovanligt mkt för mig, ska bli intressant att se om jag klarar av en heltidstjänst i framtiden...) :-o

Framöver har jag iaf en period där det händer någonting nästan varje dag:
Ikväll blir det middag på grekrestaurang med Nettan och Malin.
Imorgon ska jag träffa Annika och Ulrika!
På söndag får jag inte missa Greys-reprisen...
Måndag med egen massage!
Personalmöte på tisdag.
Onsdag och torsdag är det jobb som alltid.
Fredagen inleds med att jag ska träffa en ansvarig på en träningsanläggning och se om det finns några jobbmöjligheter för mig där, och på kvällen är det Födelsedagskalas - weee!
Sen går det en knapp vecka innan påsken drar igång, och påsk = Scania Cup = en massa funktionärsjobb...

För övrigt så är det ju löningstider vilket aldrig är fel...

Kommentarer
Postat av: isa

underbara Jenny!!
Du är så söööt...

Fredagspuss

2007-03-23 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback