Good Day

Idag har det varit en bra dag! :D

Det började med att jag vaknade utvilad och med sol och blå himel utanför fönstret - kl 06:20 imorse! Sedan har dagen flytit på, trodde jag skulle bli helt slut eftersom jag varit sjuk och inte jobbat på en vecka, men det har gått som en dans...
Under dagen fick jag fin beröm för mina massageinsatser, jag hann ta en promenad i solen på lunchen och så fick jag vara med om en kvinna som klev in i mitt rum märkbart irriterad och nedstämd - men som gick därifrån med ett leende på läpparna! Underbart!
Efter en hel dag med sol utanför fönstret så slutade jag klockan fyra och då var det fortfarande ljust ute som mitt på dagen! Den vanliga tröttheten efter en arbetsdag var som bortblåst och jag ville nästan springa en runda... Nästan.
Väl hemma i Södertälje råkade jag köpa ett par nya gympa-pjuck (man kan aldrig få för många!). Och till råga på allt så startar Greys Anatamy ikväll!

Men...

Där tog det roliga slut. För Greys kommer från och med ikväll att gå EXAKT samtidigt som TopModel, otroligt olämpligt. Som tur (?) är så är vår ena digitalbox knasig (hemtelefonen är också paj - tekniken förfaller i vårt hem??) så jag kan inte se femman hur som helst... men måste fixa en inspelning eller reprisvisning av Greys!

Duschdags innan tv:n!

Ny sko:

Kommentarer
Postat av: Sara

Nice shoes baby! =)

Postat av: Sara

en sak till: Som du säkert märkt fick inte du med dig ditt ena inköp hem. Tänkte höra om isabella kunde klämma ner dom i sin packning inför Annikas partaj. Eller vill du ha dom innan, till massagen?

2007-03-17 @ 08:37:11
URL: http://gulabananer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback