Jasså, det är det här som är livet?

Söndag igen, jag fattar inte var veckorna tar vägen...
Har precis varit och tittat på systern med flera som spelat match och förlorat med EN poäng - surt.

Igår såg jag andra chansen och kan bara konstatera att Sanna Nielsen kommer bli farlig i finalen. Sen bidde det utgång, och tillslut hamnade jag och Nettan hemma hos en tjej där vi sjöng Sing Star halva natten.

 Annars inget nytt, för inget händer, allt är som vanligt och jag är sååååå trött på det!
Börjar nog närma mig en existentiell kris för jag börjar ifrågasätta vad det egentligen är jag vill göra med mitt liv, vad jag egentligen borde jobba med och vad som egentligen är ämnat för mig. ..
Vill bara ha ett heltidsjobb så jag kan skaffa en lägenhet och få lite rutiner i mitt liv, men bristen på allt detta gör mig bara lam och trött på allt. Och så länge jag är lam och trött på allt så kommer jag ju inte få tag på ett jobb...så allt är bara en ond cirkel som jag inte vet hur jag ska ta mig ur.
Jag behöver något som kan ge mig lite positiv energi, tur att jag får tillbringa nästa helg i trevligt sällskap i Skåne iaf! :) 
Dessutom har jag kommit fram till att jag behöver en hobby, men jag vete katten VAD. Tips mottages gärna! ;) 

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Om inte sing-star och en framtida sångkarriär är en tillräckligt bra hobby finns ju alltid keramikkurser (allvarligt förslag alltså) eller så kan du sticka, måla, sy kläder, vara aktiv i korpen eller något annat trevligt. Att hitta en förening med bra koncept och bli så aktiv som möjligt tror jag faktiskt på. Kan man komma iväg på skojiga seminarier, fester och resor och sånt. Att ta ett halvår som reseortsvärd i alperna eller på ett chartermål låter inte helt fel heller. Gött att komma iväg! Förslagen bara haglar som du märker.. nu är det upp till dig att ta åt dig av dom eller ej! ses till helgen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback