Sjuklig

Ååååååh. Sjuk. Inte roligt.
Hade lite ont i halsen igår morse, men tackade ändå ja till att hoppa in och jobba när det ringde vid 7 på morgonen och behövde vikarie (pengar pengar)... gick rätt bra, men sen när jag kom hem och vilade så mådde jag inge vidare...
Svettades hela natten, men efter en dusch imorse kände jag mig såpass levande att jag orkade iväg och jobba ändå. Var bara en fyratimmarsdag idag och det gick ok... men återigen så mår jag inge vidare nu på kvällen när jag vilat och tagit det lugnt. Får väl se hur jag mår imorn bitti, har fått mirakel-ört-piller från personalchefen som tydligen ska göra underverk...
Vill inte missa jobbet imorn och på torsdag, men framförallt vill jag inte må dåligt när jag ska ner till skåneland på torsdag kväll... jag har inte varit sjuk på lääänge å så kommer det självklart den vecka då jag har nåt KUL inplanerat... *butter*

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback