24

Grattis till mig!

24 ska vara åldern då det händer saker! Drömjobbet ska dyka upp, den egna lägenheten ska flyttas in i, den stora kärleken ska komma och knacka mig på axeln... Detta säger jag iof varje år, men vafan, man måste ju iaf få drömma lite!

Helgen har varit Toppen! Jag har fått umgås med mina fina vänner under fyra intensiva dagar och när jag nu sitter här alldeles ensam i mitt tysta stora (mja, stort är det ju inte, men ändå) hus så är det ganska tomt. Har blivit lite harig sen påhälsningen av den objudna gästen i julas, men ska bita ihop ändå. Herregud, jag kan ju inte vara 24 år och en liten fegis! Eller...?

För övrigt har jag två jobbintervjuer inbokade, en på fredag och en nästa vecka. Om ni inte har nåt annat för er då kan ni ju hålla en tumme eller tre... ;D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback