I RULE!

Yeah! Jag har just ordnat med ett (till halvtids-) jobb! Var på arbetsintervju i fredags på ett sjukgymnastik- och friskvårdsställe och försökte visa mig från min allra trevligaste sida... Jag fick veta att besked om vem som fått jobbet skulle komma om ca 2 veckor, men så ringde de idag och sa att de "blivit så förtjusta" i mig och att jag får jobbet om jag vill! Weeee!

Så framöver (jag vet inte riktigt när jag ska börja...) så kan jag glänsa med att ha ett jobb som Friskvårdare och Massör (istf bara massör). Jobber verkar super - mkt kontakt och samarbete med sjukgymnasterna på stället vilket kommer bli väldigt lärorikt!

Om en vecka ska jag träffa dem igen och sedan måste jag bara pussla ihop denna tjänst med den jag har på massagekliniken. Dessutom ska jag på en till intervju imorn men jag kan inte tänka mig att det jobbet skulle kunna vara mer intressant än det jag just fick. Men det är ju alltid skoj att gå dit och kolla, vem vet, de kke också vill ha mig! *ego*


Nu ska jag gå runt och mysa lite ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeah! You rock! Äntligen jentan!! Är så stolt över dig och är säker på att du komemr göra succe! =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback