Puls å kändis

Har just varit ute och joggat och måste skryta med att jag och min födelsedagspresentspulsklocka har joggat tillsammans regelbundet i säkert en och en halv vecka nu! Känner mig duktig... :D Dessutom kan min supersmarta klocka skicka över mina träningsresultat till datorn (genom MICKEN?!) vilket jag ska testa inom kort. Jag har dock problem med att få hörlurarna från mp3:n att sitta kvar i öronen när jag springer, kke funkar med tejp? :\

För alla kändiskåta (läs: Sara) så kan meddelas att jag såg han som spelade den töntiga gitarr-killen i Leende guldbruna ögon på en gata i Sthlm idag! Det ni... :P

And that's that...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, töntige gitarrkillen I love! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback