Update

På allmän (Sara och Annikas) begäran uppdaterar jag härmed min blogg!


Eftersom de va så länge sen jag skrev nåt sist så kommer det bli alldeles för långt om jag ska skriva om allt som hänt. Nöjer mig sonika med att säga att senaste tiden varit händelserik och omtumlande, i både positiv och negativ bemärkelse...är fortfarande inte helt stabilt, men det är väl bara att vänta och se vad som händer, I guess.


Nya jobbet går iaf bra, att hålla gruppträning var jag lite rädd för innan, men det är numer det roligaste! Vi har ju så små grupper (max 7-9 st) så det blir väldigt personligt och trevligt på passen... Har hittills haft två pass i veckan med mage-rygg-styrka, varav det ena nu ska bli ett mage-rygg-pass MED BOLL.  Ska bli superskoj! :)

Uppskattar också mina gymgenomgångar, mycket för att det är så skoj att få göra andra saker än att massera!


Jag önskar mig dock fortfarande en lägenhet närmare jobbet, speciellt nu när de börjar bli kallt och pendeltågen helt säkert kommer drabbas av en massa förseningar... Men att hitta nåt är inte lätt, dessutom vet jag inte om min ekonomiska situation är riktigt så bra som den borde vara för att ha ett eget hushåll.


Ikväll var jag över hos Sofia, förutom att äta varm macka å prinsesstårta så såg vi lite på ett värdelöst program med en massa kända kvinnor som satt och kacklade och skulle rangordna varann i diverse listor. Jag förstod verkligen inte poängen och ville mest skrika "Tyst i klassen!".


Det här får räcka för ikväll... I might get back with en ny liten rapport another time...om det händer nåt värt att notera vill säga!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej sota! det gor mig ont att ditt maende pendlar upp och ned men antar att det ar sa livet ar. Onskar dig bara valmaende all the time eftersom du ar sa underbart bra!! Harligt med grupptraningar, verkar helskoj! Ta hand om dig och tack for uppdateringen! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback